2010-10-08 ~ 22:45:23

Idag har jag...

... haft prov i svenska.
... failat på svenskaprovet.
... egentligen slutat typ 13:20.
... varit tvungen att stanna kvar i skolan till 15:45. (OVÄRT!!!!)
... varit till bevvan med CAM :D
... köpt godis (ofc!!) ;)
... varit i lekparken (bäst).
... "vunnit" över Carl när vi gissade hur många platser det finns i bussarna (35! Gissade på 33, han på typ 20 :p) ;)
... kollat på Idol.
... blivit besviken när jag skulle gå ner och hämta jordnötsringar så upptäcker jag att det finns inga!! OMG. Fick ta ostbågar istället, inte ens gott (Okej, där ljög jag. Men jordnötsringar är myyyycket godare ju) :P (BTW: olw's ska det va :D estrellas är inte lika goda)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Make me happy! :D ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback