2011-02-03 ~ 06:00:00

NU skulle jag egentligen varit på en buss påväg till Trysil med klassen (+ en klass till), men kände att nja.. vill hellre sova ;)

Haha nej men övertalade min mentor om att slippa följa med eftersom:
1. Jag kan inte ens åka skidor.
2. Bussen tar flera timmar och jag blir väldigt lätt åksjuk. (Vilket blir ännu värre i Norge eftersom deras vägar går upp och ner och fram och tillbaka...)
3. Så det kändes liksom inte så värt att må asdåligt i flera timmar för att sen gå en promenad och sen må asdåligt igen.. Så jag fick gå en promenad hemma istället. Värt.
4. Kunde föresten inte ens ta mej till skolan eftersom samlingen var 05:45 och första bussen går 05:44.
Men ha det så kul i Trysil klassen. Själv ska jag nog sova ett tag till ;)

[Tidsinställt... såklart]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Make me happy! :D ♥

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback